true love:

and it’s weird.
true love: like they should be covering the deadline or something.
dumbass: oooooooooh
true love: is she meeing you?
dumbass: didnt even think of that
dumbass: i jsut wrote her
dumbass: i dont know
true love: well, i hope she makes it.
dumbass:

hopefully she already knew abou tit
dumbass: me too!
dumbass: i got up at 2pm!
true love: haha.
true love: did you go to bed after 3 am?
dumbass: i wanted to write more about you on my blog
dumbass: 630am
true love: on no.
true love: you wrote enough.
dumbass: im glad how it turned out
dumbass: i didnt want it to be sad
true love: i don’t think it was.
dumbass: i wanted to write about how i hold your hand and its perfect
dumbass:

just being with you is so perfect
true love: i agree.
dumbass: just how the police were on tv
dumbass: but its obvious that they are over
dumbass: and sad, cuz individually theyre nothing
true love: sting did ok.
dumbass: for a while
dumbass: but now who cares about him?
true love: true
true love: his wife does…he holds out …
true love: :-)
dumbass: i was so emotional watching that thing yesterday at this time
dumbass: my whole childhood/hshood
dumbass: angus and malcom didnt say a word of acceptance
true love:wow
dumbass: so punk rock
true love: i told you they didn’t seem into it.
dumbass: nope
true love: could care less.
dumbass: and steven tyler was dumb singing with them
dumbass: so unneccessary
true love: lame
dumbass: ok well i just wanted to say hi
dumbass:

didnt mean to bug ya
true love: i’m sooo happy you did.
true love: :-)
true love: you never bug me love…
dumbass: want some porn?
true love: did you really like the hours?
dumbass: YES!
true love: (uh, no)
true love: yeah!!!
dumbass: havent finished it
dumbass: i have a little left
true love: so amazing the stories

get tied together.
dumbass: it got me thinking about you a LOT
dumbass: so well done~!
dumbass: seamless
true love: and the acting is great.
dumbass: yesyes
true love: well, enjoy.
dumbass: you too
true love: finish it soon.
dumbass: i love you so much
true love: i’ll tell Gene you say hello.
dumbass: you looked so good on sat
dumbass: please do
true love: thanks tony.
dumbass: xoxoxoxoxoxoxoxoxox
true love: xoxoxo you too. bathtub girl